Asiakaspalvelumme on sinua varten

Kuinka voimme auttaa?

Asiakaspalvelumme on saanut paljon kiitosta ja kehuja. Toimimme nopeasti ja autamme aina parhaalla mahdollisella tavalla niin asiakastuen, kuin yleisissäkin asioissa. Tässä muutama saamamme palaute:

💎 "Sain nopeasti ongelmaan ratkaisun ja asiakaspalvelussa tuntui olevan ajantasalla oleva henkilö. EcoOnlinen henkilökunta on lisäksi ystävällistä. Kiitos!"

💎  "Kiitos, olette aina vastanneet nopeasti ja antaneet kärsivällisesti ohjeita vähän tyhmempiinkin juttuihin."

💎  "Sain loistavaa palvelua. Ensi kerralla uskallan soittaa uudelleen ja pyytää apua :)"

Sivun lopusta löydät apua usein kysyttyihin kysymyksiin Chemical Managerista. Mikäli et löydä vastausta, ota meihin yhteyttä - autamme mielellämme.

New-Icon_Support

Yleisissä asioissa palvelemme numerossa 0467121133

New-Icon_Productivity

ja asiakastuen asioissa numerossa 0105247100 (arkisin klo 9-16)

New-Icon_Mail

tai voit myös laittaa meille sähköpostia osoitteeseen support.fi@ecoonline.com

Minulla ei ole yrityskoodia, käyttäjätunnusta eikä salasanaa

Jos yritykselläsi on EcoOnlinen ohjelmisto käytössä, voit pyytää ohjelmiston pääkäyttäjää lisäämään sinut käyttäjäksi, jolloin saat kirjautumistiedot sähköpostiisi. Tämä voi vaatia lisä-admin lisenssien hankkimista asiakastuen kautta.

Mikäli yrityksesi ei ole vielä EcoOnlinen asiakas, otathan yhteyttä asiakaspalvelu@ecoonline.com

Olen unohtanut yrityskoodin, käyttäjätunnuksen tai salasanan

Saat rekisterinne yrityskoodin, käyttäjänimesi ja linkin salasanan määrittämiseksi sähköpostiisi menemällä kirjautumissivulle  www.ecoonline.fi/kirjaudu, painamalla ”Unohditko käyttäjätunnuksesi ja salasanasi” ja syöttämällä avautuvaan kenttään sähköpostiosoitteesi.

Kemikaalirekisteriimme on tulossa uusi pääkäyttäjä, miten saamme hänelle kirjautumistunnukset?

Uusia käyttäjätunnuksia saa lisättyä kemikaalirekisteriin suoraan järjestelmästä pääkäyttäjätunnuksilla ”Hallinta”-valikon alta kohdasta ”Käyttäjät”.

Mikäli teillä on käytössä vain yhdet pääkäyttäjätunnukset, voitte pyytää tunnusten siirtoa toiselle henkilölle asiakastuestamme sähköpostitse. Tässä tapauksessa sähköpostiin tulee lisätä vastaanottajaksi myös tunnusmuutoksen vahvistava henkilö yrityksestä.

Meille on tulossa uusi kemikaali käyttöömme, kuinka saamme sen käyttöturvallisuustiedotteen kemikaalirekisteriimme?

Käyttöturvallisuustiedotteen pystyy lisäämään pääkäyttäjätunnukset omaava käyttäjä, hakemalla sen omaan rekisteriinsä EcoOnlinen yleisestä kannasta.

En löytänyt hakemaani käyttöturvallisuustiedotetta yleisestä kannastanne, miten saan sen lisättyä sinne?

Käyttöturvallisuustiedotetta kannattaa hakea EcoOnlinen yleisestä kannasta kemikaalin kauppanimellä tai kauppanimen osalla ja esimerkiksi kemikaalin toimittajan nimellä tai tuotekoodilla.

Mikäli käyttöturvallisuustiedotetta ei löydy yleisestä kannasta, voi sen lisäämistä sinne pyytää osoitteesta sds.fi@ecoonline.com

Kemikaalin päivämäärän kohdalla lukee rekisterissä tieto "Passivoitu", mitä se tarkoittaa?

Kemikaalin päivämäärän kohdalle merkitään ”Passivoitu” kun kemikaalin toimittaja ilmoittaa, että kemikaalin valmistus on lopetettu. Tällöin käyttöturvallisuustiedotetta ei enää päivitetä.

Kemikaalin valmistaja on myös voinut vaihtua, jolloin uuden toimittajan käyttöturvallisuustiedotetta voi hakea EcoOnlinen yleisestä kannasta. Jos sitä ei löydy, lisäämistä kantaan voi pyytää osoitteesta sds.fi@ecoonline.com

Voinko käyttää Chemical Manager järjestelmääni ilman nettiyhteyttä?

Kyllä. Anywhere on Chemical Managerin maksullinen lisätuote, joka mahdollistaa kemikaalirekisterin käytön ilman verkkoyhteyttä niin tietokoneella, kuin mobiilissa tai tabletilla. Voit synkronoida offline-tilaan tarvittavien paikkojen tärkeät dokumentit, kuten käyttöturvallisuustiedotteet, turvaohjeet, työpaikkakuvaukset ja riskinarvioinnit.

Saadaksesi lisätuotteen käyttöösi, otathan yhteyttä asiakaspalvelu@ecoonline.com